Account


Waarom moet ik een eigen account aanmaken?

Een account aanmaken is niet verplicht. Maar uiteraard hebben we wel een aantal gegevens van je nodig om je bestelling in behandeling te nemen. Door het aanmaken van een persoonlijk account profiteer je nog meer van de service van hannah@home. Je blijft op de hoogte van je orderstatus, bij een volgende bestelling hoef je niet weer je gegevens in te vullen en je beheert zelf je persoonlijke gegevens.

Bij het inloggen krijg ik de melding ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wil je inloggen in je account maar je bent je wachtwoord vergeten? Klik op Wachtwoord vergeten in het inlogscherm en je ontvangt via e-mail een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Hoe is mijn privacy gewaarborgd?

Hoe hannah@home omgaat met jouw privacy is vastgelegd in de Privacyverklaring

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Om je account te verwijderen moet je een verzoek indienen bij hannah@home.

 

Bestellen en betalen


Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Tussen het moment van bestellen en verzenden ontvang je van ons diverse e-mails, zodat je precies weet hoe de status van je bestelling is. Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een ontvangstbevestiging. Zodra de bestelling bij ons de deur uit gaat ontvang je een verzendbevestiging. Mocht je na het plaatsen van je bestelling geen e-mail hebben ontvangen kijk dan eerste even in je map met ongewenste e-mail of spam. Mocht hij daar ook niet terecht zijn gekomen neem dan direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar vraagaan@hannahathome.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Vanaf het moment dat het betaalproces is afgerond kan een bestelling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Wel heeft u het recht om goederen te retourneren.

Een product wat ik besteld heb is uitverkocht

We doen ons best om de voorraadstatus up to date te houden, maar het kan bijvoorbeeld door beschadigde producten voorkomen dat er een verschil is tussen de magazijnvoorraad en het systeemvoorraad. Mocht er spraken zijn van een voorraadprobleem dan nemen wij contact met je op.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

hannah@home kent de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Klarna Achteraf Betalen
  • SEPA Overboeking
  • Bancontact (België)

Aan sommige betaalmogelijkheden zijn kosten verbonden. Dit staat vermeld in het afrekenmenu.

Hoe weet ik dat mijn betaling gelukt is?

Zodra je betaling gelukt is ontvang je meteen een bevestigingsmail van je bestelling. Het kan zijn dat deze mail in je map ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht je hem daar ook niet vinden en het bedrag is wel van je rekening afgeschreven stuur dan een e-mail naar vraagaanhannah@home.nl met je persoonsgegevens en gebruikersnaam. Is het bedrag ook niet van je rekening afgeschreven, plaats dan je bestelling opnieuw.

 

Verzenden en bezorgen


Berekend hannah@home verzendkosten?

In Nederland wordt je bestelling altijd gratis verstuurd. Moet je bestelling naar België worden verstuurd dan wordt een bestelling van €75,- of lager belast met €6,95 verzendkosten. Boven €75,- worden er geen verzendkosten berekend.

Als ik een bestelling heb gedaan, wanneer kan ik dan mijn pakket thuis verwachten?

Je pakket wordt, als je voor 16:00 uur besteld hebt, de eerstvolgende dag bezorgd. Een uitzondering hierop  zijn bestellingen die op  zaterdag of zondag gedaan worden. Deze zullen op dinsdag worden bezorgd. Zodra je pakket is aangeboden bij de bezorgdienst heeft hannah@home geen invloed meer op de bezorging. Het kan dus zijn dat je pakket langer onderweg is door vertraging bij de bezorgdienst.

Van welke bezorgdienst maakt hannah@home gebruik?

Wij versturen al onze pakketten met DHL

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Zodra je pakket bij DHL is aangeboden ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres een Track & Trace. code. Hiermee kun je je bestelling op de website van DHL volgen.

Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Is je bestelling 2 werkdagen na het ontvangen van je Track &Trace code nog niet bezorgd kijk dan op de site van DHL naar de verzendstatus. Mocht je status op bezorgd staan maar je hebt je bestelling niet ontvangen en hij is ook niet bij de buren afgegeven, stuur dan een e-mail naar vraagaan@hannahathome.nl. Wij zullen dan een klacht indienen bij DHL en er zal een onderzoek gestart worden. Dit onderzoek kan helaas enige tijd duren.

Kan mijn pakket ook op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit tijdens het bestel proces aangeven.

Kan ik mijn pakket ook bij hannah@home ophalen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling op te halen in Geldermalsen. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces. We nemen contact met je op om een ophaalmoment af te spreken.

 

Retourneren


Wat is de herroepingstermijn van hannah@home?

Je dient je retour binnen 14dagen na ontvangst van je bestelling te melden door het volledig ingevulde herroepingsformulier per e-mail te sturen naar retouraanvraag@hannahathome.nl. Zodra je van ons een retourlabel met verzendinstructies hebt ontvangen stuur je je pakket binnen 14 dagen naar hannah@home.

Wanneer kan ik een product retourneren?

Is het product beschadigd aangekomen of ben je om een andere reden niet tevreden? Dan is het mogelijk om je product te retourneren.

Je kunt een product niet retourneren als:

  • het product niet meer compleet is
  • het product gebruikt is
  • het product niet meer in de originele verpakking zit
  • de verzegeling van het product verbroken is
  • het product niet bij hannah@home aangekocht is
  • er geen gebruik is gemaakt van het door ons verstrekte retourlabel

Wat zijn de kosten van een retourzending?

Je ontvangt als je herroeping rechtvaardig wordt gevonden van hannah@home een retourlabel. Hier zijn voor jou geen kosten aan verbonden. Wacht dus tot dat je van ons een retourlabel met verzendinstructies hebt ontvangen.

Krijg ik mijn geld terug of ontvang ik een nieuw product als ik iets retour stuur?

Beide is mogelijk, je kunt dit aangeven op het herroepingsformulier.

 

Contactgegevens


Waar is hannah@home gevestigd?

hannah@home is onderdeel van Vital Body Care.

Vital Body Care
De Panoven 25
4191 GW Geldermalsen

Op welke manier kan ik contact opnemen met hannah@home?

Wij zijn zowel telefonisch (06-13514171) als per e-mail (vraagaan@hannahathome.nl) bereikbaar. De voorkeur gaat uit naar e-mail omdat wij naast de webshop ook werkzaam zijn in de salon. Ook kun je je vraag stellen via het contactformulier.