Account aanmaken

Door het aanmaken van een persoonlijk account profiteer je nog meer van de service van hannah@home. Je blijft op de hoogte van je orderstatus, bij een volgende bestelling hoef je niet weer je gegevens in te vullen en je beheert zelf je persoonlijke gegevens.

  • Klik op registreren bij Mijn account links boven aan de pagina
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Druk op registreren

Door in te loggen op Mijn account kun je je persoonlijke gegevens zoals naam, e-mailadres en bezorg- en factuuradres altijd wijzingen.

Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen gaat snel en makkelijk bij hannah@home. Je bestelling is pas definitief als je aan het eind van het bestelproces op de knop Bestelling plaatsen hebt gedrukt. Tot die tijd kun je nog alles aanpassen.

1. Selecteer de producten die je wilt kopen

  • Met de knop In winkelmand voeg je een product toe
  • Onder de knop In winkelmand verschijnt nu de tekst winkelmand bekijken, door hier op te drukken kom je bij je winkelmand, ook kun je gewoon verder gaan met winkelen
  • Vanuit de winkelmand kun je ook altijd nog verder gaan met winkelen door op de pijl naar links ← in je menu balk te drukken
  • In de winkelmand kun je het aantal exemplaren aanpassen door met de cursor in het vakje met de cijfer 1 van het betreffende product te gaan staan en dan op het pijltje naar boven of naar beneden te drukken. Druk daarna op de knop Winkelmand bijwerken
  • Heb je je bedacht? Klink dan op het rode kruisje om het product te verwijderen
  • Hier kun je eventueel ook de code van een kortingsbon invullen en activeren met Kortingsbon toepassen
  • Klaar om af te rekenen? Geef dan eerst nog even bij Afrekenen aan of je de bestelling thuis bezorgd wilt hebben of dat je hem in Geldermalsen af komt halen. Klik daarna op Doorgaan naar afrekenen

2. Afrekenen

  • Ben je met het plaatsen van je bestelling vergeten je kortingsbon in te leveren? Je kunt op deze pagina ook nog de code invullen en activeren
  • Heb je al een keer eerder bij hannah@home besteld en heb je toen een account aangemaakt? Dan kun je bij Terugkerende klant inloggen
  • Nog nooit eerder een bestelling gedaan bij hannah@home of nog geen account aangemaakt? Vul dan bij Factuurgegevens alle gevraagde gegevens in. Gegevens waar een * bij staat zijn verplicht omdat we deze nodig hebben voor het verzenden van je pakketje
  • Als je al je gegevens hebt ingevuld kun je alsnog aangeven of je een account wilt aanmaken

3. Kies je betaalmethode

Bij hannah@home kun je op verschillende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, deze staan vermeld in het afrekenmenu. De volgende betaalmethoden zijn mogelijk:

  • iDEAL
  • Klarna Achteraf betalen
  • Sepa-overboeking

4. Plaats je bestelling

  • Controleer nogmaals je bestelling en alle gegevens op juistheid. Als deze juist zijn vink dan Ik heb de algemene vooraarden van de website gelezen en ga hiermee akkoord aan
  • Bevestig je bestelling met knop Bestelling plaatsen
  • Volg de instructies van de door jou gekozen betaalfunctie

Orderstatus

Tussen het moment van bestellen en verzenden ontvang je van ons diverse e-mails, zodat je precies weet hoe de status van je bestelling is.

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een ontvangstbevestiging. Zodra de bestelling bij ons de deur uit gaat ontvang je een verzendbevestiging. Mocht je na het plaatsen van je bestelling geen e-mail hebben ontvangen kijk dan eerste even in je map met ongewenste e-mail of spam. Mocht hij daar ook niet terecht gekomen zijn, neem dan direct contact met ons op.

hannah@home verstuurt haar pakketten via DHL. Zodra je pakket bij DHL is afgeleverd ontvang je via e-mail de Track&Trace code waarmee je eenvoudig via de website van DHL je pakket kunt volgen.